آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در همایش طلایه‌ داران تبلیغ در بوشهر افزود: در این راستا دشمنان با ایجاد شبهه و تخریب سبک زندگی اسلامی و از بین بردن سیاست اسلامی در تلاش هستند تا بتوانند سیاست کفر و نفاق را در جامعه جایگزین کنند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مظهر سبک زندگی اسلامی و مکتب حسین تنها پرچم دار و چراغ روشن اسلام ناب است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: این انقلاب که با فریاد ابا عبدالله برای مردم روشن گری کرده باید بخوبی برای مردم تبیین شود.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران با مقاومت بی بدیل خود ۴۰ سال در مقابل تهاجم های مختلف دشمنان ایستاده و گام دوم دوره پیشرفت و عدالت است.

صفایی بوشهری اظهارداشت: بخشی از مشکلات موجود در کشور ناشی از فشار خارجی و مقداری هم به خاطر مشکلات داخلی است که این دوران هم تمام می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بسیاری از صادقان سلوک معرفت و عرفان و بزرگان عرصه طریق کمال اعتقاد دارند که بال پرواز صعود در دوستی و انس گرفتن از امام حسین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: منبرهای محرم باید متناسب با شرایط و نیاز روز جامعه باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: یکی از محورهای بسیار مهمی که در این ایام وجود دارد، موضوع منبر و خطابه است که فرصتی طلایی برای جامعه اسلامی است تا مردم با معارف دینی آشنا شوند.

وی یادآورشد: ایام محرم فرصتی است که بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در جامعه گسترش  و مردم  با این بیانیه سرنوشت‌ساز آشنا شوند.

سروستانی گفت: بقای نظام اسلامی وابسته به دوام خانواده است و برای داشتن جامعه سالم  باید خانواده‌های سالمی را داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا باید جامعه را با مسائل مهم مربوط به خانواده‌ها و سبک صحیح زندگی آشنا کرد.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.