به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو پنجشنبه شب در هشتمین یادواره سرداران شهید و شهدای شهرستان گناوه افزود: شهدای انقلاب در اندیشه و فرهنگ خود دینداری، مجاهدت در راه خدا، شجاعت، استقامت و ولایتمداری را در هم آمیختند و بزرگترین قدرت های جهانی در راس آنان آمریکا را با شکست مفتضحانه در جبهه های هوایی، زمینی و دریایی روبه رو کردند.
وی اظهارداشت: شهدا کانون عشق و سربلندی، عزت و اقتدار و مهم تر از آن حیات جاوید را با خون خود برای قشرهای مختلف تجلی نمودند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فرهنگ شهادت براساس مشروعیت الهی، آیات قرآنی و خداوند متعال بنیان نهاده شده و مورد توجه فزاینده عموم در بستر اجتماع قرار گرفته است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده یادواره سرداران شهید و کنگره 2 هزار شهید استان بوشهر در نیمه دوم سال 98 برگزار می شود و در این ارتباط سلسله یادواره ها تا قبل از این آئین در شهرستان های استان با همکاری مسئولان و مردم با شکوه و عظمت خاصی برگزار می شود.
رزمجو بیان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان گناوه در دوران انقلاب بویژه هشت سال دفاع مقدس با جان و مال خود از میهن و دستاوردهای انقلاب دفاع و همواره پشتیبان نظام هستند.
وی گفت: شهرستان گناوه 212 شهید، 2 هزار و 788 رزمنده، 772 جانباز، 52 آزاده سرافراز و 16 جاوید الاثر دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.