به گزارش ایرنا، معروف بسطامی روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ایلام اظهار کرد: این اعتبارات در 19 فصل، 22 برنامه و بالغ بر 220 پروژه عمرانی توزیع شده است.
وی افزود: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته 10 تا 12 درصد کاهش داشته و مسئولان باید اتمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
فرماندار ایلام تاکید کرد: توزیع اعتبارات در سالجاری به صورت اسناد خزانه ای بین دستگاه های اجرایی انجام می شود و با توجه به کمبود بودجه امسال باید از این اعتبارات بهره مندی لازم را در بخش های مختلف ببریم.
بسطامی با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام سالجاری در اولویت قرار دارند، اضافه کرد: یکی از شاخص های توزیع اعتبارات شهرستان طرح های عمرانی نیمه تمامی است که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در بحث اشتغال و سرمایه گذاری حائز اهمیت هستند.
وی با اشاره به اینکه امسال پروژه جدیدی تعریف نمی شود، افزود: یکی از مشکلات هزینه کرد بودجه، توزیع اعتبارات الزام آور است و سهم این اعتبارات بیش از 80 درصد و به پروژه هایی که خواسته و مطالبات اصلی شهرستان است، تعلق می گیرد.
فرماندار ایلام اضافه کرد: 50 درصد اعتبارات امسال برای پروژه های نیمه تمام تعریف و 50 درصد باقیمانده به سال آینده موکول می شود.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.