شهردار زنجان موفقیت هر شهری را در گرو تعامل سازنده تمام دستگاه ها خواند و گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهر زنجان پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح‌الله معصومی، شهردار زنجان شب گذشته در آیین تودیع و معارفه شهردار زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت های بنده بعنوان شهردار زنجان برنامه محوری است.

وی با اشاره به سبقه فرهنگی و مذهبی شهر زنجان ادامه داد: شهر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی بایستی در تمام زمینه ها با الگو و شاخص تبدیل شود.

این مقام مسوول لازمه موفقیت هر شهری را تعامل سازنده دستگاه های اجرایی خواند و گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهر زنجان پروژه های عمرانی نیمه تمام است.

به گفته وی، درآمد پایین شهرداری زنجان نسبت به سایر شهرها هم از دیگر مشکلات است که برای بهبود اوضاع باید از کارهای جناحی و جزیره‌ای پرهیز کنیم.

در ادامه شهردار اسبق زنجان هم به ارائه گزارشی از عملکرد خود در زنجان اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه گذار خصوصی یکی از اولویت های شهرداری بود.

حبیب یگانه با اشاره به جذب 650 میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در 5 ماه نخست امسال ادامه داد: این درحالی است که بودجه عمرانی شهرداری در سال جاری به جز پروژه سبزه میدان 110 میلیارد تومان است.

وی به سرمایه گذاری 115 میلیون دلاری در کارخانه تولید برق از پسماند شهری اشاره کرد و گفت: به منظور تامین منابع پایدار بایستی به فکر جذب سرمایه گذار بود.

رئیس شورای شهر زنجان هم در سخنانی از هزینه های جاری سنگین در شهرداری نسبت به هزینه های عمرانی انتقاد کرد و گفت: در سال های گذشته منابع مالی پایدار برای شهرداری ایجاد نشده است.

علی نصیری، با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای شهرداری که متناسب با جمعیت شهر زنجان نیست، گفت: در این صورت دست شهرداری در جیب ملت یا در جیبب دولت باید باشد.

وی نارضایتی مردم در خصوص طولانی شدن پروژه های شهری را هم متذکر شد و گفت: زمان آن رسیده است که این پروژه ها نهایی شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.