به گزارش ایرنا، سردار نورعلی یاری روز یکشنبه در جمع مردم روستاهای بخش گرمسیری کلات مورموری شهرستان آبدانان اظهار کرد: توسعه امنیت فردی و اجتماعی، تلاش مضاعف برای رفاه نسبی مردم و پاسداری از کیان و سرحدات کشور از مهمترین اولویت های فرماندهی انتظامی استان ایلام است.
وی قانون را فصل الخطاب همه فعالیت های سازمان های دولتی ، نهادهای انقلابی و آحاد مردم دانست و افزود: نیروی انتظامی بعنوان سپر مستحکم نظام و حافظ امنیت مرزی و فضاهای اجتماعی به کلیه امکانات رزمی، تجهیزات فنی، نیروی انسانی ، ملزومات عملیاتی و سازوکارهای قانونی و مهم تر از همه سرمایه بزرگ اعتماد اجتماعی مجهز است و در اوج عزت و اقتدار با هرگونه بی نظمی و برهم زنندگان نظم و امنیت مبارزه می کند.
فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن تجلیل از همکاری و مساعدت مردم اضافه کرد: به منظور تعمیق امنیت کامل در شمال شرقی استان و برخورد با ناهنجاری ها و از همه مهمتر کسب رضایت و پاسخ مثبت به مطالبات جامعه روستایی بخش کلات مورموری شهرستان آبدانان با مجوز استقرار پاسگاه انتظامی در روستای سرابنقل اخذ شده و این مرکز انتظامی بزودی فعالیت های امنیتی و ذاتی خود را آغاز می کند.
سردار یاری منازعات طوایفی و اختلافات ملکی بین ایلات و عشایر را یکی از دغدغه های نیروی انتظامی استان دانست و یادآور شد: با مشارکت بیشتر ریش سفیدان و مصلحان ، معتمدان و احساس مسئولیت آنان در توسعه فعالیت های صلح جویانه بخش بزرگی از مشکلات نیروی انتظامی مرتفع شده و تعداد زیادی از پرونده های قضایی در سطح استان کاهش یافته است.
روستای سرابنقل با 140 خانوار سکنه یکی از روستاهای بخش کلات مورموری است که در 65 کیلومتری آبدانان و در شمالی ترین دامنه های کبیرکوه قرار دارد.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.