به گزارش ایرنا،سید حسینعلی موسوی روز شنبه در دیدار با متنفذین، بزرگان و شیوخ روستاهای جلیزی و عین خوش با توجه به مشکلات اراضی کشاورزی این منطقه با سازمان اتکا گفت: همه باید توجه به قانون و پیگیری مسایل و موضوع ها را از مجاری قانونی نصب العین قرار دهند.
وی با اشاره به دفاع نظام و قانون از حق و حقوق همه افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها مقتدر است و پیوسته بدنبال تحقق عدالت در جامعه است و در چنین نظامی اصل بر رعایت حقوق و حقوق همه در سایه قانون و توجه به موازین قانونی میسر است.
فرماندار دهلران با اشاره به مشکل پیش آمده بین سازمان اتکا و مردم روستاهای جلیزی و عین خوش بر سر اراضی کشاورزی گفت:در این مورد همه باید با توجه به اسناد و مدارک، موضوع را از طریق قانون پیگیری و به قانون تمسک کنند.
موسوی نیروی انتظامی را حافظ نظم و امنیت در جامعه دانست و تصریح کرد:نیروی انتظامی بر مبنای قانون و شرح وظایف مکلف به حفظ و نظم امنیت در جامعه است و مردم باید به این مهم واقف باشند.
وی از مردم خواست موضوع و مشکل خود را با اتکا از مجاری قانونی پیگیری کنند و مطمئن باشند که قانون این موضوع را به بهترین نحو ممکن حل و فصل خواهد کرد.
حاج آقا علی سرخه از بزرگان منطقه نیز گفت:ما خواسته ها و مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می کنیم و نیازی به حمایت افراد و شبکه های سود جو نداریم .
وی با اشاره به پایبندی مردم منطقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون افزود:اجازه دخالت سایت ها و کانال ها معاند نظام در این موضوع را نمی دهیم و در بیانیه ای که منتشر کرده ایم بخوبی این مهم را بیان نموده و برائت خود را از این سایت ها و شبکه ها اعلام نموده و مسیر پیگیری ما مجاری قانونی است.
این روحانی منطقه با اشاره به اتفاق پیش آمده افزود:نظام و قانون در جمهوری اسلامی مترقی است و ما مجاری قانونی برای پیگیری مطالبات خود بخوبی شناخته و اجازه دخالت به افراد فرصت طلب و مخل نظم و امنیت و معاند نظام در این موضوع را نمی دهیم و نیازی به دلسوزی و حمایت آنها را نداریم.
سرخه بیانیه شیوخ و بزرگان منطقه را جواب دندان شکن به دشمنان و فرصت طلبان اعلام کرد و گفت:ما حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها هستیم و در همه صحنه های دفاع از انقلاب و ارزشها پیشگام هستیم و این موضوع را نیز به قانون و مجریان قانون واگذار کرده ایم.
خبرنگار:علی رضازاده** انتشار دهنده |: شهریار حیدری فر
6034/7175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.