به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و با پیگیری فرمانده انتظامی دره شهر صبح امروز در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری کلاهبردار میلیاردی در این شهرستان شدند.
وی افزود: در پی شکایات فراوان از شهرستان و استان های دیگر مبنی بر کلاهبرداری توسط شخص مورد نظر، موضوع از سوی این فرماندهی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: این کلاهبردار که به شیوه های خاص و وسوسه برانگیز اقدام به کلاهبرداری و خرید احشام می کرد با اخذ و ارسال نیابت قضایی از استان های کشور، با اقدامات اطلاعاتی متهم که به شهرستان دره شهر متواری شده بود؛ شناسایی شد.
سردار یاری اضافه کرد: پس از شناسایی متهم ، پلیس اقدام به دستگیری کرد که این کلاهبردار پس از مشاهده ماموران، بدون توجه به ایست و دستورات پلیسی با خودرو شخصی از محل متواری شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با عکس العمل سریع ماموران، کلاهبردار میلیاردی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سردار یاری افزود: مردم در خرید و فروش های خود توجه بیشتری داشته باشند و با وعده های دروغین و یا پیشنهاد مبالغ خارج از عرف ، فریب کلاهبردارانی که در کمین این گونه افراد هستند نخورند.

** شاخص های امنیتی در استان ایلام مطلوب است

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی با مشارکت مردمی بخوبی توانسته امنیت و آرامش را در جامعه محقق سازد، گفت: شاخص های امنیتی در استان ایلام مطلوب است.
سردار نورعلی یاری در جمع کارکنان انتظامی استان اظهار کرد: با تجزیه و تحلیل صورت گرفته از سوی سازمان بزرگ نیروی انتظامی، خوشبختانه پلیس استان در تمامی مؤلفه های امنیتی حائز رتبه های برتر شده است که این مهم مقدور و میسور نشده جز با تلاش شبانه روزی همکاران ، مشارکت خوب مردمی و حمایت دلسوزانه مسئولان استان که نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و آرامش همراهی کرده است.
وی ادامه داد: سال 96 همه ارکان سازمان بزرگ نیروی انتظامی فعالیت های خوبی داشته اند، از جمله برگزاری و تامین نظم و امنیت مناسب انتخابات ، اربعین حسینی (ع) ، زلزله کرمانشاه و حوادث اخیر دی ماه بود که با همت و تلاش نیروهای مذهبی و دینی و خدوم انتظامی که دنیا چه در داخل و چه در خارج از کشور شاهد این حرکت عظیم و تفکر انقلابی و جهادی بودند که مورد رضایت مقام معظم رهبری قرار گرفت.
سردار یاری به اشاره به اینکه در روزهای آتی هیأتی متشکل از بازرسان ناجا به استان ایلام سفر خواهند کرد، گفت: کلیه رده های انتظامی استان با رعایت نظم و انضباط ظاهری و معنوی آمادگی کامل را داشته باشند.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.