به گزارش خبرآنلاین؛ رضا عسگری در مراسم معارفه خود به عنوان فرماندار زنجان، با بیان اینکه کارگزاران کشور در هر مسئولیتی باید از منابع کشور در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده مناسب داشته باشیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه دستاوردهای بزرگی داشته و بسیاری از اقدامات انجام شده قابل مقایسه با گذشته نیست.
وی با بیان اینکه دشمن همواره برای آسیب به کشور در کمین است، افزود: از چندین ماه گذشته اعتراضاتی در کشور وجود داشت که به دلیل عملکرد برخی موسسات مالی بود، اما دولت با صبوری اجازه اعتراض و پیگیری مطالبات را به افراد معترض داد.
فرماندار زنجان از رویکرد مقتدرانه دولت برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه گفت و تاکید کرد: امروز دولت با اقتدار با اغتشاشگرانی که موجب بروز ناامنی در جامعه و مشکل برای مردم شده بود برخورد کرد و تمامی عوامل ایجاد این شرایط نیز شناسایی شده اند.
وی بر ضرورت اثبات عینی وحدت و همدلی تاکید نمود و تصریح کرد: باید وحدت و همدلی برای خدمت به مردم وجود داشته باشد و پیگیری و برطرف کردن مشکلات مردم بدون دسته بندی و نگرش های جناحی و گروهی انجام شود.
عسگری با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهرستان باید در خودِ شهرستان پیگیری و برطرف شود، افزود: مدیران باید از نگاه و رویکرد حمایتی مدیریت استان جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 831923
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.