جانشین فرمانده انتظامی استان‌زنجان گفت: اصلی‌ترین مولفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را ارتقا می‌دهد سرمایه اجتماعی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، جعفر کردلو در جمع کارکنان انتظامی استان با اشاره به اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه، مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان با تلاش‌های شبانه‌روزی و مضاعف امنیت خوبی را برای استان به ارمغان آورده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: افزایش احساس امنیت در جامعه بستگی به اقتدار و آمادگی پلیس دارد و هرچه این اقتدار بیشتر باشد به همان اندازه احساس امنیت در جامعه افزایش می‌یابد.

کردلو با بیان اینکه کار پلیس با نظم و انضباط معنا پیدا می‌کند، بیان داشت: ماموریتی که بر اساس نظم و انضباط طراحی و برنامه‌ریزی نشود، توفیقی نخواهد داشت و اقتدار پلیس را کاهش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مولفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را ارتقا می‌دهد سرمایه اجتماعی است، اظهار کرد: توفیقات چشمگیری که با تلاش سخت کوشان انتظامی در استان حاصل شده انگیزه بیشتری را برای مشارکت مردم که سرمایه اجتماعی هستند، فراهم کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه به اهمیت آموزش و آمادگی جسمانی در انجام ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: در برنامه‌های قرارگاه جهادی، بازرسی از میزان آمادگی جسمانی و مهارت‌های تخصصی کارکنان، قرار داشته و در این باره باید برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در حفظ و برقراری امنیت، خادم مردم است، گفت: رشد و پیشرفت در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی مرهون وجود امنیتی مطلوب و پایدار و همچنین احساس امنیت در یک جامعه است.

کردلو تسریع در ارائه خدمات و تأمین امنیت را از اهداف سازمانی اعلام کرد و بیان کرد: پلیس باید با اجرای روش‌های نوین مدیریت، بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.