به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: ایجاد بزرگراه و راه اندازی خط راه آهن یکی از مهمترین نیازهای زیرساختی این استان برای پذیرایی از زائران است.
وی با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در انعکاس اخبار مربوط به تردد میلیونی زائران اربعین در مرز مهران، یادآور شد: مردم خود این مرز را برای تردد به عتبات عالیات انتخاب کرده اند و رسانه ملی نیز باید حجم بالای تردد در این مرز را منعکس کند.
خطیب جمعه ایلام گفت: راهپیمایی اربعین یکی از بزرگ ترین رخدادهای جهان اسلام و مکتب تشیع است و تجمع میلیون ها زائر از سراسر کشور و دیگر کشورها برای همه اهل بیت و جهان بشریت پیامهای بزرگی دارد.
حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه اربعین امتداد عاشورا و تبیین و تفسیر قیام سیدالشهدا(ع) است، افزود: یکی از مهمترین درس های اربعین مبارزه با جهل و نادانی است.
وی تاکید کرد: منافع راهبردی نظام سلطه در گرو جهالت و نادانی مردم است برای همین با تمام توان خود و با استفاده از رسانه های تبلیغاتی جهل و نادانی را در جهان گسترش می دهد.
وی یادآور شد: ملت ایران به عنوان سردمدار مبارزه با جهل و نادانی بساط ذلالت در این مملکت را جمع کرد و علت اصلی دشمنی کینه توزانه آمریکا و استکبار جهانی نیز همین است.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در زمینه آماده کردن زیرساخت های اربعین در این استان کارهای بزرگی انجام داده است، گفت: هیچکدام از مسئولان کشوری و استانی به این خدمات عظیم اشاره ای نمی کنند که بی انصافی است.
حجت الاسلام لطفی همچنین با اشاره به سالروز یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این انتخابات با توجه به تصویب قانون کاستا موسوم به مادر تحریم ها، جواب کوبنده و دندان شکنی به یاوه گویی های ترانپ و دیگر سردمداران آمریکاست.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.