به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری گفت: مردم نظر شورای نگهبان را پذیرفتند و مثل عده ای راه نیفتادند آشوب و فتنه انگیزی کنند و این نشان دهنده علاقه به نظام اسلامی و بلوغ فکری است.
وی با اشاره به سالروز رحلت امام(ره) گفت: امام همواره مردم را باور داشت و به قدرت آنان ایمان داشت و مطمئن بود مردم همواره در صحنه هستند و مردم نیز به اعتماد ایشان پاسخی شایسته ای دادند.
شاهچراغی گفت: امام(ره) شخصیتی کم نظیر در میان رهبران جهان است و پس از انبیا و اولیا کسی به مانند این شخصیت سراغ نداریم .
وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) عارف و مرجع تقلید بود و در یک کلمه آنچه خوبان همه دارند امام به تنهایی داشت افزود: امام نائب امام زمان(عج) و احیاگر ولایت فقیه بود.
شاهچراغی گفت: فرهنگ امام استکبار ستیزی است و امام تا روزی که زنده بود به دشمنانش لبخند نزند و به آنان امید نداشت.
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: این بانوی گرامی اسلام همه دارایی خود را بخاطر خدا در راه اسلام صرف کرد و اسوه و الگوی همه زنانی است که به دنبال اسلامی زندگی کردن هستند.
شاهچراغی به کار خیر و ارزشمند گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد اشاره کرد و افزود: این عمل خیر به صورت نوری در قبر و قیامت به سراغ انسان می آید و فرشته ای برای رفع گرفتاری عالم برزخ است.
وی همچنین با دلخراش بودن انفجار افغانستان ابراز امیدواری کرد که ریشه طالبان و داعش و حامیان آنان خشکانده شود.
شاهچراغی با اشاره به حوادث عراق گفت: با کمک حشدالشعبی که شجره فرهنگ بسیجی است موصل به زودی آزاد می شود.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.