به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و تببین مبارزات و خصوصیات شخصیتی ایشان اظهار کرد: حفظ و حراست از آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وظیفه همیشگی مردم و مسئولان است که در این میان حرکت در مسیر ولایت فقیه و وحدت کلمه مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه همگان باشد.
وی با تاکید بر معرفی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام راحل (ره) برای مردم و بخصوص جوانان، مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی را اصل ولایت فقیه ذکر کرد و افزود: همه مردم و بخصوص مسئولان باید برای نگهبانی از ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بخصوص اجرای فرامین مقام معظم رهبری آمادگی داشته باشند.
امام جمعه موقت یزد انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان بعد از رحلت جانسوز حضرت امام(ره) را یک دستاورد مهم برای انقلاب اسلامی و موجب شکست توطئه های استکبار جهانی دانست و گفت: وجود رهبری معظم در راس نظام و متابعت آحاد مردم از ایشان موجب عزت و عظمت کشور شده و اهداف شوم کفر جهانی را در سال های بعد از انقلاب نقش بر آب کرده است.
آیت اللهی با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات 26 اردیبهشت و تبیین توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از مردم و مسئولان اجرایی خواست تا در عمل برای اجرای منویات معظم له بکوشند.
وی همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهید حضرت آیت الله صدوقی (ره) را گرامیداشت و گفت: شهید صدوقی (ره) نقش مهمی در تحولات نظام در یزد و مناطق دیگر کشور داشت و باید همواره یاد و خاطره ایشان در فکر مردم و مسئولان ماندگار بماند.
امام جمعه موقت یزد به تشریح اهمیت رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی از همه مردم، مسئولان و خانواده ها خواست تا برای تحقق سبک زندگی اسلامی و موضوع حجاب اهمیت ویژه قائل شوند.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.