به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد ساورعلیا در خطبه های این هفته نماز جمعه جواد اباد گفت : مهمترین اصل در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی ، حضور بیش از 40 میلیون نفر از دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه مهم سیاسی به منزله پاسخ مثبت به جمهوری اسلامی بود.
وی افزود : به فرموده رهبر معظم انقلاب ، آرامش، متانت و نجابت شرکت کنندگان، امنیت انتخابات را تضمین کرد.
وی اظهار کرد: امروز همه افراد می باید با تبعیت از قانون ، به پیشرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند.
ساور علیا با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از دولت دوازدهم گفت : تلاش برای برطرف کردن مشکلات و غفلت نکردن از آن ،رعایت قشر های ضعیف ، توجه به روستاها و مناطق فقیر، برخورد با فساد ،برخورد با آسیب های اجتماعی ، حفظ عزت ملی ، رعایت حکمت در ارتباطات جهانی و اهتمام به اقتدار بین المللی از جمله مطالبات رهبری از دولت دوازدهم است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه جواد آباد با اشاره به یورش نیروهای امنیتی بحرین به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم گفت :در یورش نیروهای امنیتی به منزل آیت ‌الله شیخ عیسی قاسم ده‌ ها نفر از معترضان بی دفاع و مسالمت ‌جو به خاک و خون کشیده شدند.
امام جعه موقت جواد آباد گفت : دادگاه بحرین بعد از مدت ‌ها تأخیر، روز یکشنبه هفته گذشته جلسه محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم را برگزار کرد و حکم به یک سال حبس تعلیقی و مصادره تمامی اموال وی داد در حالی که پیش از این نیز، رژیم آل خلیفه تابعیت آیت ‌الله شیخ عیسی قاسم را به اتهام‌ های واهی از قبیل پولشویی و اقدام علیه امنیت ملی سلب کرده کرده بود.
وی تأکید کرد: ملت ایران اسلامی ضمن محکومیت جنایات رژیم آل خلیفه ، حمایت قاطع خود را از آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کرده و از ملت های مسلمان می خواهند که برای مقابله با استبداد و استکبار ، با هم متحد شوند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.