به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان در خطبه‌های نماز جمعه زرین شهر افزود: شرکت در انتخابات از واجبات است.
وی با بیان اینکه باتهمت، دروغ و تخریب دیگران وحدت ملی را خدشه دار می کند، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم فضای انتخابات دچار تهمت زدن ، دروغگویی، زیر پا گذاشتن شعائر اسلامی و اسراف نشود .
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: مردم باید یک دل و یک صدا در انتخابات شرکت کنند تا دشمن نتواند سوء استفاده کند .
وی با اشاره به اینکه هزینه های زیادی صرف برگزاری انتخابات می شود، گفت: افراد حاضر در صحنه انتخابات از شرکت کننده گرفته اعم از هواداران نامزدهاف خود نامزدها و دست اندرکاران برگزاری کاری کنند تا همه در این انتخابات سربلند بیرون آئیم و پیروز انتخابات باشیم.
خطیب نماز جمعه زرین شهر گفت: دشمن بدنبال چالش های انتخاباتی و شکاف های رقابتی است تا از این چالش ها علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کند.
وی با بیان اینکه سهل انگاری در این خصوص از هیچ کسی پذیرفته نیست و همه افراد حاضر در صحنه انتخابات باید خود را وامدار نظام و ملت بدانند، افزود: افرادی که مورد انتخاب مردم قرار می گیرند و افرادی که مورد انتخاب مردم قرار نمی گیرند از بدنه نظام هستند و باید خود را وام دار نظام و ملت بدانند.
حجت الاسلام باقریان با قدردانی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: عده ای در کشور در گمنامی و مظلومیت کامل برای امنیت داخلی وخارجی کشور تلاش و جان خود را برای سربلندی کشورمان فدا می کنند. وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در شرایط پیچیده و حساس جهانی با چشمانی تیز بین و با شجاعت مثال زدنی مسائل را رصد می کنند چون اشراف اطاعاتی ایران بسیار در جهان بالاست و به لطف خدا و رصد اطلاعاتی بسیار بالا و اعتقاد وشجاعت سربازان گمنام دشمنان انقلاب در بیرون مرزها زمین گیر می شوند کشورمان در امنیت کامل به سر می برد .
وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که پیشرفته ترین شبکه های جاسوسی با هزینه های بالا و برنامه های فراوان به علیه کشورمان کار می کنند اما در کنار همه ی این مسائل سربازانی هستند که با اعتقاد کامل برنامه ها وطرح ها را رصد و آنها را حتی در خارج از مرزها منهدم وخنثی می کند.
زرین شهر مرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان * انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.