به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته نطنز به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت جاری اشاره و بر شرکت افراد متدین و دلسوز اسلام در انتخابات تاکید کرد.
وی گفت: در رابطه با شرکت در انتخابات برنامه‌های زیادی است اما مردم باید بدانند که اگر در انتخابات شرکت نکنند، افراد بی ‌تفاوت به خون شهدا و اسلام سر صحنه آمده و کشور را نابود خواهند کرد.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخابات در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند کاندیداها باید در مقابل زیاده ‌خواهی آمریکا ایستاده و به فکر معیشت مردم باشند و تسلیم در مقابل خواسته‌ های دشمن نشوند و اهداف و برنامه ‌هایی در زمینه پیشرفت اقتصاد کشور و حل مشکلات خود مردم داشته باشند.
امام جمعه نطنز تاکید کرد: انتخاب اصلح مسئولان، دغدغه منتظران واقعی امام زمان (عج) است و باید در این انتخابات آینده افرادی را انتخاب کنید که امام زمان (عج) را خوشحال کند و یقین یابد که افرادی را انتخاب کردند که در صراط ولایت و اسلام هستند و نه اینکه افرادی را انتخاب کنید که دل امام زمان (عج) را به درد آورد.
وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، حضور و مشارکت در انتخابات در کشور موجب اقتدار ،آرامش و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.