به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به هجمه تخریبی آمریکا برعلیه سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مولفه های اقتدار نظام است، تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط هیئت حاکمه آمریکا در ادامه دشمنی و خصومت آمریکا نسبت به ملت ایران است.
وی افزود: نباید اشتباه کنیم رئیس جمهور آمریکا یک دیوانه نیست چرا کسی که رئیس جمهور آمریکا می شود از فیلترهای مهمی باید عبور کند، تمام تصمیمات سیاست خارجی آمریکا در اتاق فکر انجام می شود و شخص ترامپ تنها، مجری برنامه های سلطه طلبانه نظام حاکمه امریکا است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: آمریکایی ها در هر منطقه که منافع خود را ببینند با اشغالگری سعی در تصرف آن منطقه هستند و این ربطی به حزب جمهوری خواه و و دمکرات آنها ندارد.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: آمریکایی ها اگر تنها یک درصد هم احساس کنند در حمله نظامی نتیجه می گیرند تهاجم نظامی را علیه آن کشور آغاز می کنند، اما در مصاف با ایران اسلامی در حوزه نظامی حتی یک درصد هم احتمال پیروزی را نمی دهند چرا که می دانند جمهوری اسلامی یک کشور قدرتمند است.
وی تاکید کرد: در بحث مربوط به برجام ما به تمامی تعهدات عمل کردیم اما آمریکا نه ‌تنها به بندهای توافق ‌نامه هسته‌ای ازجمله لغو تحریم‌های اقتصادی و گشایش بانکی عمل نکرد بلکه به بهانه‌های واهی حجم تحریم‌ها را بیشتر کرد و با متهم کردن ایران به عمل نکردن به روح برجام عملا برجام را لگدمال کرد.
وی گفت: پیش ‌بینی رهبر معظم انقلاب درست بود که لغو تحریم‌ها که به اقتصاد ایران آسیب رسانده است شرط مذاکره معرفی شد، حال نه‌ تنها تحریم‌های بین‌المللی لغو نشده بلکه کنگره آمریکا تحریم‌ها را شدت بخشید و عملا برجام را نقض کردند.
حجت الاسلام لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز استاندارد افزود: استاندارد در رشد اقتصادی، ارتقای سطح رفاه عمومی و معیشت مردم نقش به سزایی دارد، این مقوله مهم در فرهنگ تجارت و کسب‌ وکار به زبان مشترک انسان‌ها و ملت‌ها تبدیل ‌شده است و هرروز که می ‌گذرد، دایر شمول استاندارد گسترده ‌تر و فراگیرتر می ‌شود.
وی به سالروز تاسیس سازمان بازرسی کشور در 19 مهرماه نیز اشاره کرد و گفت: این سازمان یکی از نهادهای مهم و کارآمد در کشور است که کار پیشگیری، نظارت بر دستگاه های اجرایی را برعهده دارد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده:شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.