به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های این هفته نماز جمعه تیران افزود: کشورهای جهان به ویژه کشورهای آلمان و فرانسه همراهی با دولت آمریکا برای تحریم علیه ایران و یا نقض برجام را ندارند.
وی بیان کرد: ایران عهد شکن در برجام نیست و آژانس بین المللی بارها بر پایبندی ایران در برجام تاکید کرده اما دولت آمریکا بر اساس طبع استکباری و زورگویی ایران را ناقض برجام می دادند که البته این دولت بر تعهداتش پایبند نبوده است.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه نقض برجام توسط آمریکا به ضرر خود آن ها خواهد بود، تصریح کرد: نقض برجام و برهم زدن این قرارداد توسط یک کشور قابل انجام نیست و کشورهای دیگر با دولت آمریکا همراهی نمی کنند.
وی یادآوری کرد: نقض برجام توسط دولت آمریکا چهره استکباری و ظالمانه این دولت را به جهانیان نشان داده و اثبات می کند و همراهی از سوی سایر کشورها با آن ها نخواهد بود.
حجت الاسلام رشیدیان همچنین به روز استاندارد اشاره کرد و گفت: عرضه کالاهای با کیفیت و استاندارد زبان گویا و بین المللی برای بیان توانایی و ظرفیت های کارخانه ها ست وتولیدکنندگان ایرانی با عرضه کالای با کیفیت می توانند زبان تبلیع نظام اسلامی باشند.
وی اضافه کرد: عرضه کالاهای باکیفیت در داخل و خارج فرصت طلایی برای رشد اقتصادی است و سازمان استاندارد با اعلام نظر بر استاندارد هر کالایی مردم را تشویق به خرید کالاهای با کیفیت می کند.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
ت7131/ 6022 خبرنگار: اکبر مهدیزاده - انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.