محمدناصر نیکبخت روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران استان همدان بیان کرد: تحریم از زمانی آغاز شد که هواپیمای مسافربری ایران مورد هدف ناوهای آمریکا قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تحریم مادر و پدربزرگ و غیره در اراده ملت ایران تاثیری ندارد و تحریم های کنونی ملت ایران یک تحریم مذبوخانه است.
استاندار همدان تاکید: تحریم مادر زمانی بود که اتحادیه اروپا با این کشور در تحریم ها همراه بودند ولی هم اینک آمریکا تنها مانده و حتی کشورهای فرانسه و آلمان نیز نسبت به تحریم های جدید اعتراض کردند.
نیکبخت در ادامه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند دیگر نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی کشور در ایجاد اقتدار و صیانت از انقلاب به مثابه ستون فقرات نظام است.
وی افزود: چندی پیش رئیس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه دیداری داشتند که اخبار منشر شده از این نشست امیدوار کننده بود.
به گزارش ایرنا وی گفت: موثر بودن نظر ایران در تمامی مسائل منطقه نشان از قدرت و اقتدار آن است که این قدرت برگرفته از توانمندی نیروهای سپاه پاسداران، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است.
استاندار همدان افزود: البته آنچه که ایران را به یک کشور قدرتمند در منطقه تبدیل کرده، پیروی از اهل بیت (ع) است.
نیکبخت جابجایی مسئولان را امری طبیعی دانست و گفت: چه زیباست پس از پایان یافتن دوره مسئولیت از انسان به نیکی یاد شود.
وی فرمانده سابق سپاه همدان را فردی استوار و پایبند بر اعتقادات دانست و تصریح کرد: در مسیر و کار و تشکیلات اداری احتمال دارد افراد با یکدیگر اختلاف نظری داشته باشند ولی نباید این اختلاف نظرها به خطوط قرمز نظام آسیب بزند.
وی بیان کرد: سردار مجیدی فرمانده جدید سپاه استان همدان فردی خوشفکر و پاک است و همه با این مسئول همکاری و تعامل خواهیم داشت.
فرمانده جدید سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز گفت: ماموریت های تدوین شده برای سپاه و نیروی مردمی بسیج شامل جنگ سخت، نیمه سخت، جنگ نرم و تشکیل بسیج دهها میلیونی است.
سردار مظاهر مجیدی افزود: در حوزه ماموریتی جنگ سخت ، هم اینک تیپ انصارالحسبن در منطقه غرب کشور مشغول انجام عملیات است.
وی اضافه کرد: برای تشکیل بسیج ده ها میلیونی تمامی کسانی که شیفته انقلاب و نظام هستند باید گام بردارند.
در این آئین از تلاش های 4.5 ساله سردار غلامعلی ابوحمزه تقدیر و سردار مظاهر مجیدی به عنوان فرمانده جدید سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان معرفی شد.
سردار غلامعلی ابوحمزه هفته گذشته به عنوان فرمانده سپاه استان کرمان معرفی شده است.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.