به گزارش ایرنا، جوانان ایلامی با شور و اشتیاق در پای صندوق های رای حضور یافتند تا بار دیگر به همه دشمنان یادآور شوند که ایران اسلامی هنوز به امید جوانان این سرزمین بالنده و پاینده است.
شماری از جوانان ایلامی در حالی که شناسنامه های خود را در دست داشتند اعلام داشتند، ما آمده ایم تا دشمن بداند که در صحنه هستیم و با امید به اقتدار و عزت کشور به فردای بهتر ایران امیدواریم.
یکی از جوانان ایلامی که خود را رای اولی معرفی کرد گفت: سهیم شدن در سرنوشت سیاسی کشور و حضور در انتخابات به عنوان بلوغ سیاسی برای خود می دانم و از اینکه در آینده کشورم سهیم هستم خوشحالم.
مریم طاهری اظهار کرد: دشمنان امروز همه به این مردم و به ویژه به جوانان آن چشم دوخته اند تا ببینند با وجود مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد آیا مردم از انقلاب مایوس شده اند یا خیر؟
وی افزود: خوشبختانه حضور خیل عظیم جوانان در میان صفوف رای دهندگان همه امیدهای دشمن را نا امید می کند و این حضور سبز خواری در چشم دشمنان اسلام است.
وی از همه جوانان خواست که با حضور در پای صندوق های رای به افراد شایسته رای دهند و با انتخاب خود تداوم عزت و اقتدار را برای کشور رقم زنند.
یکی دیگر از جوانان ایلامی گفت: انتظار دارم که رییس جمهور آینده کشورم به فکر جوانان باشد و دغدغه ها و مسایل و مشکلات آنان را به خوبی رصد و با برنامه مناسب برای رفع مشکلات ما جوانان که مهمترین آنها اشتغال است، کاری اساسی انجام دهد.
رضا یادگاری اظهار کرد: برای انتخاب فرد مورد نظرم پس از بررسی زیاد و نشستن پای مناظره افراد سعی کردم که شخصی مناسبی که موجب عزت، تداوم آرامش و امنیت در کشور می شود را انتخاب کنم.
وی ادامه داد: امروز حال و هوای کشوربا وجود جوانان یک عطر بهاری به خودش گرفته زیرا ما جوانان آینده ساز کشور هستیم و این حضور و همبستگی همگی ما در انتخابات نوید بخش آینده ای آباد و آزاد است.
وی یادآور شد: دشمن از حضور ما در می یابد که نمی تواند نقش ها و خیال های شوم خود را برای این کشور عملی کند.
یکی دیگر از جوانان ایلامی گفت: رییس جمهوری که بتواند در مناسبات بین المللی جایگاه ایران اسلامی را اعتلا بخشد فرد مورد نظر من است زیرا دوست دارم در جهان نام ایران اسلامی دارای عزت و اقتدار باشد همچون ملت بزرگ و آزاده اش.
روشنک عزیزی اظهار کرد: رای من، رای به حریت و پاسداشت انقلاب است و رای من فردی است که برای آینده تک تک ایرانیان برنامه دارد و برای اشتغال و کار جوانان ایران اسلامی تلاش می کند.
وی افزود: جوانان ایران اسلامی که در همه مناطق تصویر آنها امروز در صفوف انتخابات مشاهده می شود، امید به روزهای بهتر و باشکوهتر برای ایران اسلامی را با سرانگشت خود رقم می زنند.
جوانان ایلامی از همه جوانان خواستند که برای سهیم شدن در سرنوشت سیاسی خود وارد میدان شوند و در پای صندوق های رای حضوری پر شور داشته باشند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
خبرنگار : ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.