به گزارش روز جمعه ایرنا، خبرنگاران رسانه های جمعی در قزوین که از مدت ها پیش همگام با سایر دست اندرکاران انتخاباتی و شهروندان استان، خود را برای آزمون بزرگ امروز آماده کرده بودند، از ساعات اولیه رای گیری راهی شعب اخذ رای شدند تا حماسه حضور مردم را به ثبت برسانند.
گرچه قلم از نوشتن کامل و همه جانبه حضور باشکوه و حماسی این مردم عاجز است اما اصحاب رسانه قزوینی می کوشند آنچه در توان دارند را به کار گیرند تا بار دیگر حضور به یادماندنی مردم را در برگ برگ تاریخ زرین کشورمان ثبت کنند.
در بین اصحاب رسانه قزوین، عکاسان معتقدند لنز دوربین آنها فقط قادر به ثبت یک قطره از دریای خروشان مردم در پای صندوق های رای هستند.
خبرنگاران، این پیام رسانان جامعه، سعی دارند تا با انعکاس و بیان گوشه ای از به روی صحنه آمدن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی، حماسه سیاسی، یکرنگی و یک زبانی را برای جهانیان نیز منعکس کرده و انتقال دهند.
خبرنگاران در حالی که همه رسانه های غربی همت خود را برای تحریم انتخابات و کمرنگ جلوه کردن آن گذاشته اند، با ثبت تصویر گویا و بیان احساسات مردم، سعی دارند امروز جمعه واقعیت حضور حماسی مردم را به رخ جهانیان بکشند.
ستاد خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مرکز قزوین نیز که از چند ماه پیش به انعکاس فعالیت ها و اخبار مرتبط با انتخابات پرداخته است، از نخستین لحظه رای گیری فعالیت خود را شروع کرده و لحظه به لحظه با انکعاس اخبار، گزارش و گفتگو، سعی در ثبت و ضبط این حماسه پرشور را دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه 29 اردیبهشت از ساعت 8 صبح آغاز شده است.
7389/ 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.