نیلوفر عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزشکاران به عنوان نخبگان جامعه و الگوی جوانان نیز نسبت به انتخابات باید حساس باشند چون حضور در این عرصه یک تکلیف ملی و شرعی برای هر ایرانی است.
وی افزود: ورزشکاران با توجه به محبوبیت و الگو بودنشان در جامعه در ترغیب مشارکت حداکثری مردم در عرصه های سیاسی بویژه انتخابات نقش مهمی ایفا می کنند.
عبدی با بیان اینکه ورزش در جوامع پیشرفته به عنوان موضوع و مقوله مهمی مورد توجه تمامی اقشار جامعه است، تاکید کرد: ورزشکاران بارها در رقابت های بین المللی یک دل و یک صدا برای بالا بردن پرچم پر افتخار کشورمان تلاش کرده و باعث غرور ملی شده اند و مسلما وظیفه آنها در عرصه انتخابات حساس تر و سرنوشت سازتر است.
وی یادآور شد: جریان انتخابات یک رقابت به مراتب سخت تر و حساس تر است و چشم تمام دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به این مساله است و اینجاست که ورزشکاران نیز باید همچون سایر اقشار نقش خود را برای اثبات اقتدار و ایجاد غرور ملی ایفا کنند.
عبدی که در حال حاضر سرمربی تیم ملی هاکی است، ادامه داد: ورزشکاران به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ایران اسلامی باید با تمام وجود برای حفظ غرور ملی تلاش کنند و جوانان را برای حضور حداکثری در تعیین سرنوشت کشور ترغیب و به پای صندوق های رای بکشانند.
وی حضور جامعه ورزشی را در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان دهنده احساس مسئولیت آنها نسبت به کشور دانست و گفت: ورزشکاران در همه عرصه ها حضور فعال دارند و امسال نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آزمون خود را به خوبی پس می دهند.
نایب رئیس هیات هاکی بانوان ایلام با یادآوری نقش جامعه ورزشی در جلب افکار عمومی برای مشارکت در انتخابات اضافه کرد: امیدواریم مردم با هر گرایش و تفکری با توجه به اهمیت انتخابات در توسعه کشور و همچنین حفظ اقتدار نظام اسلامی روز 29 اردیبهشت حضوری به یاد ماندنی در پای صندوق های رای داشته باشند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
این انتخابات در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفری برگزار می شود.
برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام سه هزار و 77 نفر نام نویسی کردند که پس از بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت در مجموع 97 درصد داوطلبان برای این دوره از انتخابات تایید صلاحیت شدند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.