به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام, حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تولید و اشتغال به عنوان دو موضوع مورد تاکید رهبری باید جدی گرفته شوند.

وی گفت: مدیریت انقلابی و عزم ملی مردم و مسئولان از جمله عوال اصلی برای تحقق این مطالبات است زیرا بدون داشتن مدیریت انقلابی اقتصادمقاومتی قابل تحقق نیست.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: امروز آن چیزی که به عنوان چالشی جدی در کشور باید به آن توجه شود سوء مدیریت است که البته در حوزه های اقتصادی و فرهنگی اهمیت این مسئله بیشتر است.

وی افزود: تا زمانی که مدیران نگاهشان به بیرون باشد و به امید حل مشکلات از سوی دشمنان بنشینند هیچگاه مشکلات حل نشده و لاینحل باقی خواهد ماند.

خطیب جمعه ایلام ادامه داد: حل معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از جمله اعتیاد و طلاق، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و تولید نیازمند مدیریت قوی و برنامه ریزی دقیق و فراگیر است که در نظام اداری و مدیریتی کشور چنین موضوعی مشاهده نمی‌شود.

لطفی افزود: بدعهدی ها و نقض مکرر برجام توسط آمریکا به داستانی غم انگیز برای مردم ایران تبدیل شده است که اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا به نوعی عیدی مردم ایران بود که توسط آمریکا داده شد.

وی گفت: اتخاذ دیپلماسی تهاجمی و انقلابی دولت در برابر آمریکا از جمله یکی از مطالبات اصلی مردم در برابر این بدعهدی ها است که متاسفانه در طول یک سال گذشته مشاهده نشده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: چنانچه از سوی دستگاه دیپلماسی پاسخی کوبنده به آمریکا داده نشود آنها گستاخ‌تر شده و همواره با ادبیات تهدید و تحریم با ما سخن می‌گویند.

وی در پایان ضمن بیان فضیلت های ماه رجب و اعتکاف اظهار داشت: اعتکاف از جمله راه‌های خوب برای پرورش جان و جسم است که باید از برکات آن در ماه رجب استفاده کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607634
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.