به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرین شهر با بیان اینکه بحث اشتغال مورد تاکید مقام معظم رهبری، یک موضوع حیاتی است که با مدیریت های فعلی قابل حل نیست، گفت: اگر مدیریت های انقلابی به وجود نیاید آنقدر درگیر قوانین دست و پاگیر می شویم که بعد از مدتها می فهمیم هیچ اقدامی نتوانسته ایم برای اشتغال بکنیم.
وی افزود: اگر مدیریت انقلابی تشکیل نشود و فکری برای اشتغال صورت نگیرد، کشور دچار بحران های متعدد خواهد شد بویژه اینکه خیلی از موارد مردم به اشتغال و تولید بستگی دارد.
خطیب نماز جمعه زرین شهر ابراز داشت: امروز برخی قوانین موجود نه تنها به کمک اشتغال و تولید نمی آید بلکه نابود کننده تولید و اشتغال هم هست.
وی تصریح کرد: مردم امروز از بیکاری در رنج و سختی بسیاری هستند و نباید به بهانه های مختلف بگوئیم که حفظ منابع کشور برایمان مهم است و برای حفظ این منابع مانع برخی اقدمات موثر و اصولی برای مردم شویم.
باقریان همچنین با اشاره به حمله اخیر موشکی آمریکا به سوریه گفت: استکبار که یک روز به کشورها سلاح شیمیایی می داد، امروز به بهانه مقابله با اینگونه سلاحها، به کشورها حمله موشکی می کند و از همه زشت تر، رژیم غاصب صهیونیستی است که حمله و به خاک و خون کشیدن و تخریب یک کشور را احیاء اخلاق می داند.
زرین شهر مرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
6027/ 7139 خبرنگار: محسن سلیمیان * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.