به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عباس کمالی در خطبه‌های امروز خمینی‌شهر اظهار کرد: بیش از 40 روز است که خمینی ‌شهر فرماندار ندارد و در این مدت، فرمانداری این شهرستان با حکم سرپرستی اداره می‌شود.
وی گفت: استاندار اصفهان در اوایل اسفند در مراسم آغاز عملیات عمرانی توافقنامه منظریه وعده داد که تا هفته آینده تکلیف فرماندار خمینی‌شهر مشخص خواهد شد.
حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه با گذشت این مدت هنوز هم تکلیف فرماندار خمینی‌شهر مشخص نشده است، تصریح کرد: تأخیر در انتخاب فرماندار شهرستان در شرایط حساس و مهم انتخابات آن ‌هم برای شهرستانی مهمی مثل خمینی‌شهر اصلاً به صلاح نیست .
امام جمعه خمینی‌ شهر گفت: امیدوارم شخصی بعنوان فرماندار انتخاب شود که با صفاتی که مقام معظم رهبری متذکر شدند، همخوانی داشته باشد.
وی افزود: فرماندار شهرستان خمینی‌ شهر باید فردی انقلابی، کارآمد و شخصیتی مومن و باتدبیر باشد.
وی در عین حال ابراز اطمینان کرد که استاندار اصفهان هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.
امام‌جمعه خمینی ‌شهر همچنین با اشاره به فرارسیدن روز فناوری هسته‌ای گفت: از دولت انتظار داریم تا به سطحی از توافقاتی که در برجام به تصویب رسید، عمل کنند و در مقابل آمریکا کوتاه نیامده و دچارِ ترس و هراس نشود.
وی افزود: دولت نباید فقط به منافع و نکات مثبت برجام اشاره نکند بلکه باید به نقاط منفی هم اشاره کند.
رحیمی یادآور شد: همه برجام برای ما خیر نداشته و بعضی از مصوبات و بخش‌هایش برای ما ضرر و خسارت هم داشته، ولی بناچار آن را قبول کردیم .
وی بابیان اینکه دولت بگونه ای عمل نکند که دشمن احساس خوشحالی کند، گفت: در بخش هسته ای باید پیشرفت داشته باشیم، فعالیت‌ هسته ای ما صلح‌آمیز بوده و جنبه نظامی نداشته و ندارد.
به گزارش ایرنا، حدود دو ماه پیش بدنبال تغییرات انجام شده در شهر اصفهان و با حکم وزیر کشور، احمد رضوانی فرماندار سابق شهرستان خمینی شهر بعنوان فرماندار جدید شهر اصفهان معرفی شد.
از آن زمان تاکنون مجتبی راعی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، سرپرستی فرمانداری این شهرستان را بر عهده دارد و خمینی شهر فاقد فرماندار است.
شهرستان خمینی شهر با جمعیت بالغ بر 350 هزار نفر در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ/ 7145/ 6022 / 6027 خبرنگار: سیدمحمدرضا ابطحی- انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.