به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، مصطفی نعمتی در خصوص فعالیت های آموزشی اعضای هیات علمی، مدرسان مدعو و دانشجویان اظهار داشت: مدرسان مدعو لازم است ضمن همکاری با حوزه آی تی دانشگاه، همه ابزار و ابتکارات خود را به کار گیرند تا در امر آموزش به صورت الکترونیکی خللی وارد نشود.

وی افزود: در این خصوص باید با درک محدودیت ها و مشکلات دانشجویان با اتخاذ شیوه ها و تدابیر مختلف، بازدهی کلاس به حداکثر ممکن برسد.

نعمتی یادآور شد: هم اکنون تمام روش های آموزش غیرحضوری و نرم افزارهای لازم در سامانه آموزش الکترونیکی سایت اصلی دانشگاه قرار داده شده است و همه اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو موظفند از تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ بر اساس برنامه های هفتگی خود، دروس مربوطه را از طریق آموزش الکترونیکی ارائه دهند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه آموزش الکترونیکی، فایل های مربوط به دروس خود را دانلود و مطالعه کنند و در صورت مواجهه با هر نوع مشکلی از طریق سامانه آن را پی گیری کنند.

وی اظهار داشت: دانشجویانی که تمایل به حذف یک یا ۲ درس و یا حذف ترم دارند، می توانند از روز یکشنبه ۱۷ فروردین از طریق سامانه گلستان به آموزش دانشکده خود اعلام کنند اما عواقب این موضوع بر عهده خود دانشجو است.

نعمتی همچنین در خصوص دانشجویان متقاضی مهمان شدن، یادآور شد: در صورت موافقت دانشگاه مقصد، متقاضیان می توانند درخواست خود را به دانشکده مربوطه اعلام کنند، همچنین انجام امورات مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان به بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی موکول می شود.

وی اضافه کرد: دانشجویانی که مجوزهای لازم برای دفاع از پایان نامه خود قبلا دریافت کرده اند، می توانند از طریق سامانه گلستان درخواست خود را به حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه کنند تا شرایط دفاعیه آنها به صورت مجازی فراهم شود.

به گفته معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، تصمیمات بعدی در خصوص برگزاری امتحان جامع و امتحانات پایان ترم در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.