حجت الاسلام عیسی ساجدی فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راه اندازی دانشکده علوم قرآنی خمین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به زادگاه امام راحل است و تامین 60 درصد اعتبارات آن را استانداری مرکزی و 40 درصد دیگر را سازمان اوقاف و امور خیریه متعهد شده است.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح سازمان اوقاف به تعهدات تکلیفی خود به طور کامل عمل نکرده اما، استانداری بیش از تعهدات تکلیفیش اعتبار تخصیص داده است.
رئیس دانشکده علوم قرآنی خمین بیان کرد: 2 میلیارد و 500 ریال اعتبارات در سال گذشته برای این طرح نیمه تمام مصوب شد که یک میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
حجت الاسلام ساجدی فرد یادآور شد: کیفیت آموزشی این دانشکده مطلوب است و اکنون 90 دانشجوی پسر و 80 دانشجوی دختر در این دانشکده در رشته های علوم قرآنی، حدیث و تفسیر به تحصیل اشتغال دارند.
وی ادامه داد: 27 جلد کتاب و 148 مقاله در موضوعات قرآنی، فقهی و ادبیات عرب توسط اعضای هیات علمی دانشکده علوم قرآنی خمین چاپ و ارائه شده است.
رئیس دانشکده علوم قرآنی خمین گفت: این دانشکده پارسال در بخش های دانشجویی و اداری و مالی رتبه برتر، در حوزه فرهنگی رتبه ششم و در بخش پژوهش رتبه چهارم کشور را کسب کرده است.
حجت الاسلام ساجدی فرد، راه‌اندازی دوره تحصیلات تکمیلی، جذب استادان بیشتر درهیات علمی، برگزاری کارگاه های مقاله نویسی را از جمله اولویت های امسال این دانشکده عنوان کرد.
بیش از 10 هزار دانشجو بومی و غیر بومی از مقطع کاردانی تا دکترا در رشته های مختلف در هفت مرکز آموزش عالی خمین به تحصیل اشتغال دارند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.