به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی‌اکبری اظهار داشت: سلامت دانشجویانی که با کشورهای همسایه و استان‌های پر خطر تردد داشته‌اند، پایش شده و خوشبختانه نتیجه هیچ آزمایشی مثبت نبوده است.

وی افزود: ستاد مداخله برای پیشگیری از بیماری کرونا در دانشگاه ایلام تشکیل و تصمیمات مهمی نیز اتخاذ شده است.

رییس دانشگاه ایلام بالا بردن سطح مداخلات بهداشتی خوابگاه ها، سلف سرویس و دیگر مکان های دانشگاه با برنامه ها و تمهیدات ویژه را از جمله تصمیمات این ستاد عنوان کرد و  گفت: فعالیت مرکز بهداشت دانشگاه افزایش  پیدا کرده و به خانواده‌های دانشجویان دانشگاه ایلام اطمینان می‌دهیم سلامت آنها مهمترین اولویت دانشگاه ایلام در شرایط کنونی است.

علی‌اکبری تصریح کرد: با روسای دانشگاه‌های منطقه نیز در حال رایزنی هستیم و امیدواریم در صورت ضرورت تصمیمات مشترکی در این زمینه گرفته شود.

رییس دانشگاه ایلام همچنین در خصوص تعطیلی دانشگاه گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه های استان، فعالیت آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان تا پایان هفته و به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ویروس کرونا تعطیل شد.

دانشجویان سه کشور خارجی شامل عراق، افغانستان و مالزی در دانشگاه ایلام تحصیل می‌کنند.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است. استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.