به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی‌اکبری اظهار داشت: بر اساس نتایج ارزیابی هیات‌های نظارت و تضمین کیفیت استانی در سال ۹۷ توسط مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کیفیت استان ایلام با چند رتبه ارتقا نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه پنجم بین هیات‌های استانی سطح کشور شد.

وی افزود: هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به هدایت و اجرای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و ارائه گزارش از وضعیت آموزشی، پژوهشی، فناوری، دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی استان‌ها ‬‬‬‬‬می‌پردازد.

علی‌اکبری یادآور شد: بالندگی، پیشرفت و ارتقا کیفی نظام آموزش عالی کشور و دستیابی به اهداف عالی علمی و پژوهشی، حاصل تلاش و مساعی تک تک اعضای هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، کارکنان و دست‌اندرکاران توانمند است.

رئیس دانشگاه ایلام تاکید کرد: با بهره‌گیری از تمام توان در راه اعتلا، بهبود و ارتقا کیفیت آموزش عالی در تمامی سطوح از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وی یادآور شد: سراهای دانشجویی دانشگاه ایلام که تاکنون در سطح سه و چهار قرار داشتند نیز ارتقا رتبه یافتند.

علی اکبری گفت: به منظور بازسازی و تعمیرات اساسی سراهای دانشجویی شهید ورمزیار و شهید مطهری ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای صندوق رفاه دانشجویان هزینه شد.

وی با بیان اینکه این پروژه مرداد و شهریور سال جاری به طور کامل انجام گرفت، افزود: سراهای دانشجویی ایلام برای نخستین بار به سطح یک ارتقا پیدا کردند.

رئیس دانشگاه ایلام اضافه کرد: برای تامین بخشی از هزینه‌های بازسازی خوابگاه‌های دانش و الغدیر، نوسازی سیستم حرارتی سراهای شهید مطهری و شهید ورمزیار، تعویض و نوسازی وسایل آشپزخانه سراهای دانشجویی پسران و دختران، تجهیز آشپزخانه مرکزی دانشگاه و تجهیز کامل ساختمان ورودی پردیس خواهران بین مدیران صندوق رفاه و مسئولان دانشگاه ایلام مذاکره شده است.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.