این اجلاس دو روزه پس از جمع بندی نشست ها با حضور علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران حوزه معاونت آموزشی وزارت و علوم و روسای نشست های تخصصی در سالن اجتماعات دهخدا دانشکده ادبیات و علوم انسانی به کار خود پایان داد.

اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور در روز اول با ۶ نشست تخصصی شامل برنامه ریزی درسی، مقررات و آیین نامه های آموزشی، پذیرش دانشجو و استعدادهای درخشان، ارتباطات بین المللی ( پذیرش دانشجوی خارجی و دوره های مشترک با دانشگاه های دیگر)، سیاست های آموزشی مبتنی بر تحلیل نتایج سیاست های آموزشی گذشته و موقعیت آموزش عالی در آینده همراه بود.

بازدید حاضران از بناهای گردشگری و تاریخی استان قزوین از جمله برنامه های روز دوم این اجلاس بود.

در حاشیه این اجلاس معاون آموزشی وزیر علوم از مراکز آموزشی، پژوهشی و امکانات آزمایشگاهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز بازدید کرد و گفت: دانشگاه امام خمینی(ره) از نظر امکانات در سطح بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به تحصیل تعداد زیادی از دانشجویان خارجی در این دانشگاه، نیاز است بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد.

علی خاکی صدیق افزود: با کمک نیروهای انسانی علاقه مند در دانشگاه پیشرفت چشمگیری را در مراکز رشد، کارآفرینی و واحدهای تحقیقاتی آن شاهدیم که بسیار امیدوار کننده است.

پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های کشور روز شنبه نهم شهریورماه با حضور منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) آغاز شده بود.

محوریت این اجلاس واکاوی و ارزیابی سیاست های آموزش عالی در حوزه آموزشی و ارایه راهکارهای پیشنهادی در این خصوص بود.

۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.