سعید شریفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی اقدام به تولید ماسک مورد نیاز مصرف کنندگان استان کردند که بطور میانیگین روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ هزارعدد ماسک تولید می شود.

 وی اضافه کرد: روز گذشته (سه شنبه پنجم فروردین) ۸۰ هزار ماسک در سطح استان توزیع شده و از پانزده اسفند سال گذشته تا کنون نیز بیش از ۳۵۰ هزار ماسک توسط واحدهای صنعتی و تولیدی صنفی در کل استان تولید و دراختیار شبکه توزیع که عمدتاً داروخانه ها هستند، قرار گرفته است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با قدردانی از خدمات جامعه پزشکی و پرستاری یادآور شد: در جهت حفظ سلامت این قشر تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ دست لباس گان مخصوص بیماران و هزار و ۵۰۰ دست لباس گان مخصوص کادر درمان، هزار و ۲۰۰ دست لباس حفاظتی و ۲۵ هزار عدد پدالکی توزیع شده است.

شریفی همچنین از برنامه ریزی جهت افزایش تولید ماسک و لباس های حفاظتی برای دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تا پایان شکست کورنا پای کار خواهد بود و از تمام توان واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی در راستای تامین البسه بهداشتی مورد نیاز بهره خواهد برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.