به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان ضمن بیان اینکه محموله ۸۰ میلیونی ماسک در روزهای آینده وارد کشور می‌شود، اظهار داشت: با ورود این محموله بخش قابل‌توجهی از ماسک موردنیاز استان تأمین می‌شود.

وی بابیان اینکه ظرفیت واحدهای تولیدی ماسک در استان سمنان به‌قدری است که می‌تواند نیاز سایر استان‌های کشور را رفع کند، تأکید کرد: ۱۰ درصد از میزان تولیدات ماسک در استان مصرف می‌شود.

جلوگیری از خروج ماسک‌های تولیدی از استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه جلوگیری از خروج ماسک‌های تولیدی از استان در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید به جد پیگیر باشند.

عسگری با اشاره به جمع‌آوری متانول و الکل‌های تقلبی در استان سمنان بیان کرد: نظارت‌ها در این بخش از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان تشدید می‌شود.

وی بابیان اینکه در روزهای گذشته الکل قابل‌توجهی به کشور واردشده است، خاطرنشان کرد: واردات این محصولات، در تولید مواد ضدعفونی‌کننده نقش غیرقابل‌انکاری دارد.

مصوبه‌های کشوری درباره تأمین اقلام بهداشتی اجرایی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: برخی از مصوبه‌های کشوری در تأمین اقلام بهداشتی در گام اجرایی قرار نمی‌گیرد که این چالش باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

عسگری بابیان اینکه با افزایش مراجعه‌های افراد مشکوک و مبتلابه کرونا یک چالش جدی برای کادر درمان استان ایجادشده است، اعلام کرد: برای رفع این چالش باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.