به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، نعمت اله بیرانوندی با اشاره به معرفی متخلفان به دادسرا بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان گشت‌های مشترک بازرسی از داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی در حال انجام است و ۵۹ تیم گشت سیار در سطح استان وضعیت فروش و عرضه کالاهای بهداشتی را بررسی می‌کنند.

وی گفت: در این مدت از ۱۸۷ واحد صنفی بازرسی انجام شده است که از این تعداد ۸۲ واحد صنفی مرتکب تخلف شدند و ۶۱ فقره پرونده تشکیل شد و به ۶۷ واحد صنفی نیز تذکر و اخطار داده شد.

بیرانوندی  با اشاره به سامانه ۱۳۵ ثبت تخلفات ادامه داد: در این مدت ۲۸ فقره گزارش و شکواییه در مورد تخلفات کالاهای بهداشتی ثبت شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: در این مدت ۲۶۵ لیتر الکل،یک هزار و ۲۰۰ عدد ماسک، ۹ هزار و ۷۰۰ عدد دستکش پلاستیکی، ۲ هزار و ۶۰۰دستکش لاتکس و وینل احتکار شده کشف شد.

گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری سازمان صمت استان، اداره کل تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی اهواز از داروخانه ها و مراکز توزیع کالاهای بهداشتی در حال انجام است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون ۵۷ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۴نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند و ۲۸ نفر نیز درمان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.