«کیوان گودرزی راد» عصر سه شنبه به ایرنا گفت: تامین این تعداد ماسک پیرو دستور استاندار مرکزی در جلسه مشترک قرارگاه پدافند زیستی استان و شهرستان ساوه که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، محقق شده است.
وی ادامه داد: ماسک ها از شرکت الهام طب زرندیه تهیه شده که امروز و در مرحله نخست ۱۰ هزار عدد در چهار داروخانه شبانه روزی ساوه واقع در میادین شهدا ( سندگل)، مخابرات (دکتر ظاهری)، خیابان شریعتی (کوچه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی) و یک داروخانه در انتهای بلوار بهزیستی (دکتر جودکی) توزیع شد.
گودرزی راد تاکید کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی قرار است هر عدد ماسک سه لایه کشدار از سوی داروخانه ها با تعرفه مصوب هفت هزار و ۵۰۰ ریال و نوع یه لایه بنددار نیز با قیمت هشت هزار و ۵۰۰ ریال به مردم عرضه شود.
نماینده فرماندار ساوه در قرارگاه پدافند زیستی گفت: تا پایان روز آینده ۱۰ هزار عدد دیگر ماسک میان مراکز یاد شده توزیع می شود.
وی گفت: در هر داروخانه یک ناظر از سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه برای نظارت بر توزیع و فروش ماسک به شهروندان مستقر است.
به گفته این مسئول، در توزیع این اقلام همچنین تامین نیاز برخی دستگاه‌های اجرایی مانند بانک ها، ثبت احوال، شهرداری، نانوایی ها، اتوبوس و تاکسیرانی و سایر مشاغل دارای جنبه عمومی، مد نظر هستند.


 تهیه و توزیع محلول ضدعفونی فردی و محیطی در ساوه

گودرزی راد در ادامه با اشاره به جلسه ای که امروز در شهر صنعتی کاوه میان مسئولان و نماینده انجمن مدیران صنایع برگزار شد، گفت: قرار است در عوض تامین الکل مورد نیاز برای پنج کارخانه تولیدکننده محلول ضدعفونی، این شرکت ها نیز نسبت به تولید محلول ضدعفونی فردی و محیطی برای مصرف مردم ساوه اقدام کنند.
وی افزود: محلول تولیدی این شرکت ها نیز با قیمت مصوب از طریق داروخانه ها و برخی مراکز دیگر که بعداً اطلاع رسانی می شود در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: مشکلی که در این زمینه وجود دارد، نبود قیمت واحد از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان است و در همین راستا قرار است صبح فردا در جلسه ای با حضور سازمان حمایت شهرستان، اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت به صورت آزمایشی آنالیز ۱۰۰ سی سی از این محلول را بررسی و با در نظر گرفتن هزینه های تولید به جمع بندی نهایی برای قیمت این محصول برسیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.