به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: در شرایط فعلی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، عدم سرمایه گذاری و نبود برنامه ریزی مناسب به مشکل بزرگی در اقتصاد کشور تبدیل شده بنابراین در راستای استفاده بهتر و بیشتر  از ظرفیت های موجود باید تلاش شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید افزود:  برای رونق تولید و حفظ استقلال کشور باید به اقتصاد درون زا روی آورد که با چنین تدابیری بدون شک تحریم دشمن برای کشور بی تاثیرگذار است اما دولت نیز باید زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم سازند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دولت باید تولید داخلی را اساس کار خود قرار دهد، گفت: سرمایه گذاران رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و باید با تمام توان از آنان حمایت و از پشتیبانی مسئولان برخوردار شوند.

کریمی تبار یادآور شد:  در ایلام ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و مسئولان موظف هستند  زمینه حضور سرمایه گذاران در این استان را فراهم سازند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در ایلام دارند بنده به عنوان خدمتگزار نظام با تمام وجود از طرح های آنان در راستای اشتغالزایی جوانان این استان حمایت خواهم کرد.

وی ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت هفته ای است که دولتمردان نگاهی به وعده های انتخاباتی و عملکرد خود دارد و از فرصت موجود برای خدمت درسانی بهتر و بیشتر استفاده کند.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین با تبریک روز کارمند ادامه داد: خداوند فرصت خدمتگذاری را در اختیار این افراد قرار داده تا بتوانند در کنار مردم به آنان خدمت نموده و گره ی از کار آنان توسط این قشر باز شود.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش می کند  با نفوذ به فرهنگ و بنیان خانواده عفت و پاکدامنی را از جامعه بردارد و از طریق فیلم، کتاب، هنر و سینما اهداف خود را دنبال می کند تا با حریم شکنی موجب فروپاشی خانواده ها شود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: همه باید با همدلی و هم افزایی برای توسعه کشور تلاش کنیم و موانع موجود را از سر راه اقتصاد برداشته و با ایجاد اشتغال مشکل مردم بخصوص جوانان را رفع کنیم.

7180/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.