به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که امروز یکشنبه با حضور 2 هزار دانش آموز مدارس دخترانه گرگان و مسوولین استانی و شهرستانی در سالن ورزشی امام خمینی برگزار شد، هفت پروژه افتتاح و 70 کلاس به مجموعه کلاس های درس آموزش و پرورش گرگان افزوده شد.
همچنین در این مراسم مرمت و نوسازی هشت مدرسه طرح آغاز شد که بهره برداری از آن 50 کلاس درس به مجموعه 2 هزار و 400 باب کلاس گرگان اضافه خواهد کرد.
آغاز ساخت سالن ورزشی ژیمناستیک دبیرستان زمزم دیگر طرح آموزش و پرورش گرگان بود.
رییس اداره آموزش و پرورش گرگان در حاشیه این مراسم گفت: اعتبار هزینه شده برای طرح های قابل بهره داری این ایام 170 میلیارد ریال و بودجه مورد نیاز ساخت طرح های جدید 300 میلیارد ریال است.
بهجت تربتی نژاد اظهار داشت: مدارس هدایت، شهید تاجیک سرخنکلاته، یک کلاس در مدرسه روستای قلندرمحله، نمازخانه مدارس فرهنگ و روستای سیدمیران و چمن های مصنوعی مدارس لشگر 30 و دین و دانش به بهره برداری رسید.
وی افزود: همچنین بازسازی و نوسازی مدارس هشت شهریور، دخترانه بلال حبشی، مهدیه، کوی قلعه حسن، روستاهای جعفرآباد، شمس آباد، حیدرآباد و امیرآباد و ساخت سالن ورزشی ژیمناستیک دبیرستان زمزم گرگان از امروز آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: مردم ایران برای نجات کشور از دست استکبار و استبداد و رساندن نظام به استقلال و عزت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت: جوانان امروز، نگهبان و محافظان استقلال و عظمت ایران هستند و در این راه از این خدمتی حتی نثار جان خود نیز کوتاهی نمی کنند.
در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع حرم افشین زورقی، اسماعیل زاهد پور، غلامحسین عاطفی نژاد، غلامرضا نوده شریفی، سیدنظام الدین نبوی، مسلم مازندرانی، محمد اسلامی، محمد پیری و یک آزاده دوران جنگ تحمیلی تجلیل شد.
3014 /3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.