به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در آیین افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهدیشهر در استان سمنان با حضور معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری در نقاط مختلف استان سمنان براساس مزیت و ظرفیت های منطقه ای انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های اقتصادی و اجتماعی در استان براساس آمایش سرزمین است و فرمانداری ها مهم ترین ظرفیت های اقتصادی منطقه را به سرمایه گذاران معرفی کنند.
استاندار سمنان تصریح کرد: اتخاذ رویکرد محرومیت زدایی از راهبردهای کاری بنیاد برکت در کشور است و این بنیاد برای افزایش توسعه و آبادانی در استان سمنان با اجرای طرح های مختلف فعالیت کند.
آشناگر اضافه کرد: میامی یکی از شهرستان های محروم استان سمنان است و از بنیاد برکت می خواهیم برای راه اندازی بنگاه های اقتصادی و محرومیت زدایی در این منطقه پیشگام شود.
استاندارسمنان ادامه داد: استانداری آمادگی همکاری در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی با بنیاد برکت را دارد.
به گزارش ایرنا، در این واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهدیشهر سالانه سه میلیون عدد انواع دستکش صنعتی تولید می شود و این طرح به عنوان طرح مشارکت بنگاه محور با همکار بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بهره برداری رسید، برای اجرای این طرح بیش از 150 میلیارد ریال هزینه و برای 47 نفر اشتغالزایی شده است.
در این آیین آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سید مصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.
شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.