به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در دومین روز از دهه مبارک فجر و در آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: کشور ایران قبل از انقلاب یک حکومت دست نشانده بدون اختیار بود که بعد از انقلاب چهره و رویکرد ایران اسلامی از حکومت خود فروخته به یک مملکت مستقل تبدیل شد.
وی افزود: در طول چهل سال گذشته تاکنون کشور ایران در زمینه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی موفقیت های چشمگیری را در زمینه های گوناگون کسب کرده است.
حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: در حوزه های علمی ایران جایگاه رفیعی در سطح جهان دارد و رشد علمی و آموزشی کشور در سایه پیروزی انقلاب کسب شده است در حالی که میزان توفیق عملی کشور قبل از انقلاب چشمگیر نبود.
وی اضافه کرد: امروز به برکت خون پاک شهیدان، ایران اسلامی در همه حوزه ها در سطح بین الملل حرف برای گفتن دارد و جایگاه خاص و ارزشمند را بدست کسب کرده است.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: جشن های دهه فجر امسال از ویژگی خاصی برخوردار است، مردم ایران امسال در مقابل آزمون های بزرگ ، تهدید ها و تحریم ها قرار دارند ،دهه فجر فرصت خوبی است تا ملت ایران خود را برای عبور افتخار آمیز از این آزمون ها و تهدید ها آماده کنند.
به گزارش ایرنا، آیین ادای احترام به دو تن از شهدای گمنام مدفون شده در دانشگاه ایلام با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و علمی استان ایلام برگزار شد.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.