به گزار ایرنا، حجت الاسلام اصغر جدایی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار افزود: 12 بهمن سالروز ورود افتخار آفرین و پیروزمندانه امام راحل(ره)به کشور است، با وجود همه تهدیدات و پیشگویی های مضحک و مسخره ترامپ و همفکران پوچ فکرش ما 40 سالگی انقلاب بزرگ، عزیز و افتخار آفرینمان را دیدیم.
وی با اشاره به نقشه های دشمنان برای دور کردن مردم از صحنه های انقلاب تشریح کرد: در این 40 سال بعد از انقلاب دشمن تلاش زیادی کرده و نقشه های زیادی کشید تا مردم را از صحنه های انقلاب دور کند اما مردم عزیز، مومن، ولایی و انقلابی با حضور در صحنه های مختلف از جمله نماز جمعه مشت محکمی بر دهان بدخواهان، شیاطین دشمنان نظام و انقلاب می زنند.
او بیان کرد: امروز دشمن بر علیه ما جنگ اقتصادی راه انداخته و با حربه های مختلف می خواهد مردم را عصبانی کند ، خصمانه ترین حالت دشمن نسبت به انقلاب و نظام هم اکنون است و ‌کسانی که باعث نارضایتی مردم می شوند در مسیر اهداف دشمن هستند.
امام جمعه بیله سوار همچنین گفت: در این شهرستان مشکلات زیادی وجود دارد که نیازمند پیگیری مضاعف، وحدت ، صمیمیت و همدلی ، دوری از جلسات بی حاصل و بازدیدهای بی نتیجه است، بیله سوار نیازمند کار جدی و عملیاتی است.
بیله سوار در شمال اردییل واقع است.
6016/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.