به گزارش ایرنا مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز شنبه در آیینی که به این منظور در مدرسه شهید «ساکو مجنونیانس» از شهدای ارامنه ارومیه برگزار شد، گفت: آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با هدف گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.
ابراهیم محمدی افزود: امروز معاندان انقلاب در تلاش هستند دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهند و آنها را به چالش بکشند.
وی بیان کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اولویت است تا توطئه دشمنان نظام خنثی شود.
وی ادامه داد: اوایل انقلاب 2 هزار 600 مدرسه با 300 هزار دانش آموز در آذربایجان غربی وجود داشت که در حال حاضر این رقم به پنج هزار مدرسه با 594 هزار دانش آموز رسیده است.
مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه 16 هزار و 700 کلاس درس بعد از انقلاب اسلامی در این استان احداث شده است، گفت: قبل از انقلاب خبری از مدارس تحت وب نبود ولی هم اکنون چهار هزار مدرسه این استان تحت وب و هفت هزار و 700 مدرسه نیز هوشمند است.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش های انجام شده مراکز استثنایی آذربایجان غربی از چهار مرکز به 94 مرکز افزایش یافت.
به گزارش ایرنا با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس آیین های چهلمین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز در پنج هزار مدرسه این استان آغاز شد‌.
594 هزار دانش آموز در آذربایجان غربی تحصیل می کنند که همزمان با دهه فجر اقدام به برگزاری و مشارکت در جشن های انقلاب می کنند.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.