خسرو ساکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان پسر و دختر این استان در المپیاد دانش آموزی دادرس کشور رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار کرد: تیم دانش آموزی پسر البرز در المپیاد کشوری داد رس مقام دوم تیمی و 5 مدال در مسابقات انفرادی را در بین تیم های راه یافته به مرحله کشوری به دست آوردند.
وی یاد آور شد: تیم دادرس پسران آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج به عنوان نماینده آموزش و پرورش استان البرز در گروه پسران موفق به کسب مقام دوم کشور در پنجمین دوره مسابقات المپیاد دانش آموزی دادرس شد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: دانش آموزان البرزی در مسابقات انفرادی هم موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
ساکی اضافه کرد: تیم دانش آموزی دختر این استان نیز در المپیاد کشوری داد رس مقام دوم تیمی و 7 مدال در مسابقات انفرادی را کسب کرد.
وی گفت : تیم دادرس دختران شهرستان اشتهارد به عنوان نماینده آموزش و پرورش استان البرز در گروه دختران موفق به کسب مقام دوم کشور را در پنجمین دوره مسابقات المپیاد دانش آموزی دادرس به دست آورد.
وی بیان کرد: دانش آموزان دختر البرزی در مسابقات انفرادی هم موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه مدال برنز شدند.
وی خاطر نشان کرد: طرح دادرس با هدف ترویج فرهنگ سلامت و آموزش امداد و نجات به دانش‌آموزان در مواجهه با بلایای طبیعی، حوادث غیر طبیعی و انسانی در مدارس به اجرا در می آید.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این طرح ملی در زمینه پناه‌گیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، شناخت نقاط امن،حمل مصدوم، اطفای حریق و چادر زنی به دانش‌آموزان آموزش داده می شود.
ساکی با اشاره به اینکه 140 هزار دانش آموز عضو طرح ملی دادرس در البرز هستند،خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی 96-95 ، پنجمین دوره مسابقات مرحله استانی المپیاد طرح ملی دادرس ویژه دختران و پسران طی 2 روز در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده آموزش و پرورش برگزار شد.
وی تاکید کرد: از تیم های منتخب مرحله استانی در نهایت دو تیم از دانش آموزان برگزیده دختر و پسر البرز به مرحله کشوری راه یافتند که هر دو تیم برای البرز مقام آوری کردند.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.