دانش هاشمی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: احمد سلیمی ، عثمان زارعی و ابوالفضل باقرزاده همائی به ترتیب موفق به کسب مدال طلا ، نقره و برنز شدند که این مهم نشان از استعداد و قابلیت های دانش آموزان هرمزگان و برنامه ریزی مبتنی برهدف آموزش و پرورش در حوزه معاونت متوسطه است.
وی بیان داشت: برگزاری این المپیادها عامل مهمی برای شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و سوق دهی آنها به سمت حوزه های فناوری نوین است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار کرد: رشد شاخص های آموزشی بیانگر حرکت برنامه محور و استفاده از همه ظرفیت ها در آموزش و پرورش این استان است.
هاشمی پور گفت: شاهد درخشش دانش آموزان هرمزگان در مسابقه فرهنگی ، هنری ، ورزشی و رویدادهای علمی آموزشی و المپیاد علوم و فناوری نانو هستیم.
وی بیان داشت: المپیادهای نانو با هدف کمک به تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو و شناسایی استعدادهای برتر دانش‌ آموزی در این زمینه برگزار می شود.
مرحله نخست المپیاد علوم و فناوری نانو در 25 فروردین ماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار شد که 36 برگزیده از 13 استان به مرحله دوم راه یافتند.
برگزیدگان مرحله دوم از استان های آذربایجان شرقی ، اصفهان ، بوشهر، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، سمنان ، فارس، قزوین ، قم ، کردستان، گلستان ، مازندران و هرمزگان بودند.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.