مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مجموعه حراست با ایجاد امنیت و فضایی آرام بسترساز موفقیت های آموزشی و تربیتی هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در همایش نقش حراست‌ها در ایجاد آرامش و امنیت پایدار جامعه گفت: هدف آموزش و پرورش تربیت نسلی مستقل و هدفمند است و در این راستا تربیت نیروی انسانی معتقد به این اهداف والا بر اساس سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری انجام می شود.
  وی گفتمان‌سازی را مقدمه هرگونه تحول شگرف دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی مصادیق و ارائه تعاریف متقن می توانیم بسیاری از مهارت‌های زندگی را در دانش آموزان نهادینه کنیم.
  مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه افزود: آینده‌نگری، شناخت و رصد خطرات آینده از مهمترین کارکردهای‌مجموعه‌حراست است و با وجود کارشناسان حرفه ای، خلاق و متعهد می‌توانیم از تهدیدات پیش‌روی آموزش و پرورش جلوگیری کنیم.
حاجتی افزود: کاهش شکاف‌ها در بین مدیران و معلمان صاحب تفکر همراه با آموزش مهارت‌های ارتباطی نیروی انسانی، می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف کلان سازمانی کمک کند.
وی گفت: اولویت‌بندی مسایل مختلف، هنر مدیران است و ما با استفاده بهینه از منابع و تدبیر در توزیع آن می‌توانیم در کاهش مشکلات توفیق یابیم.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.