معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر روز چهارشنبه در جشن جوانه های امید شهرستان بوشهر گفت:
برگزاری جشن 'جوانه های امید' برای تقدیر از دانش آموزان نخبه استان حاصل تلاش، برنامه ریزی و همت جمعی در استان است.
به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند افزود:با فرهنگ سازی لازم باید تلاش شود سال آینده این برنامه در سطح تراز ملی در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد: با همت و ابتکار مدیریت ارشد استان و مدیران آموزش و پرورش طرح جشن ستارگان امید (تقدیر از برترینهای کنکور) و جشن جوانه های امید (تقدیر از دانش آموزان برتر استان) تنها در این استان برگزار شده است.
گراوند گفت:باتوجه به اینکه توسعه و آبادانی در گرو داشتن نیروی انسانی خلاق است به همین دلیل با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان این طرح با همت دهیاران، شوراها، شهرداران و مردم در استان برگزار شد.
وی اظهار کرد: هیچ کشوری روی توسعه و پیشرفت را به خود نمی بیند مگر اینکه به نیروی انسانی خود توجه کند در همین راستا استمرار طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان و تعمیم آن به آموزش و پرورش پایه از اولویتهای آموزش و پرورش استان در سال جاری است.
گراوند تاکید کرد: توجه به کنکور بخشی از هدفهای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان است و در این طرح توجه به آموزشهای پایه، تقویت بنیه علمی معلمان و تقدیر از دانش آموزان و فرهنگیان نیز مطرح و مورد تاکید قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیزگفت: همایش جوانه های امید برای نخستین بار در 10 شهرستان این استان درحال برگزاری است.
ناصر کرمی هدف از برگزاری همایش جوانه های امید را تقدیر از دانش آموزان دارای استعدادهای برتر و پشتکار بیشتری که در طول سال تحصیلی گذشته موفقیتهایی کسب کردند عنوان کرد.
وی یادآورشد: جشن جوانه های امید با همکاری استانداری، فرمانداریها، شوراها و بخشداریها برگزار می شود.
کرمی تاکید کرد: تلاش می شود هر سال از برترینها و دانش آموزان تلاشگر در زمینه های علمی، پرورشی و فوق برنامه تقدیر شود تا این قشر بعنوان آینده سازان این نظان به خودباوری لازم برسند.
وی یادآور شد: امسال در جشن جوانه های امید 700 نفر از دانش اموزان برتر در مقاطع تحصیلی مختلف سراسر استان مورد تجلیل قرار می گیرند.
دراین آئین از143دانش آموز برتر شهرستان بوشهر نیز تجلیل به عمل آمد.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.