محراب سعادت روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : با توجه به شیوع بیماری کرونا خدمات دهی روزبازارهای شهرداری کرج با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان در ساعت های خاص انجام خواهد شد.

وی گفت:  میادین و بازار روزهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ و بعد از ظهرها هم از ساعت ۱۵:۳۰تا اذان مغرب آماده خدمات رسانی به مراجعان هستند.

وی توضیح داد: در روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی نیز بازار روزهای کرج از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ فعال خواهند بود.

 میادین و بازارهای میوه و تره بار در روز جمعه بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز جمعه دوم خرداد مصادف با روز جهانی قدس و همچنین روز یکشنبه چهارم خرداد مصادف با عید سعید فطر تعطیل هستند.

معاون اجرایی و ساماندهی مشاغل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج بیان داشت: با وجود تعطیلی برخی از صنوف، بازارروزها با رعایت اصول بهداشتی و ضوابطی که از سوی ستاد کرونای استان تعیین شده  فعالهستند و در ساعات مشخص شده به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

 سعادت  اظهار داشت: طی یک ماه اخیر با شیوع ویروس کرونا شاهد محدود شدن فعالیت‌های اجتماعی و تجمعات مردم در فضاها و مکان‌های عمومی از جمله بازار روزها بودیم که  این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم و قطع حلقه شیوع ویروس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن اعمال شده است.

این مسوول اضافه کرد: بر این اساس با تمهیدات صورت گرفته، شاهد ضدعفونی بازار روزهای فعال سطح شهر به صورت روزانه هستیم.

معاون اجرایی و ساماندهی مشاغل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه بازار روزها نقش به سزایی در تامین اقلام مورد نیاز شهروندان دارند، گفت:

با وجود  تعطیلی برخی از صنوف، بازار روزهای کرج با رعایت اصول بهداشتی و ضوابطی که از سوی ستاد کرونای استان تعیین شده باز هستند و در ساعات مشخص شده به شهروندان خدمات رسانی می‌ کنند.

روزبازارهای شهرداری کرج بخشی از میوه و مایحتاج عمومی شهروندان را تامین می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.