عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از صنعتگران این استان که با هدف تشکر از استاندار البرز برای محقق ساختن شعاع ۱۲۰ کیلومتری و رونمایی از تمبر این رویداد مهم برگزار شد، افزود: به رییس جمهوری قول دادیم که اگر رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر محقق شود، انقلابی در اشتغال استان ایجاد می شود.

وی بیان داشت: با حمایت و همراهی که از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان این استان وجود دارد این توفیق به دست آمده  که در راستای جهش تولید گام برداریم .

شهبازی گفت: علاوه بر مکاتبات و پیگیری های جدی در پایتخت، میزبانی مسوولان ملی را در البرز داشتیم و از فرصت چند بار حضور رییس جمهوری که برای افتتاح پروژه های راه سازی به البرز سفر کرده بودند نیز برای بیان درخواست ها و مطالبات البرز بهره برداری کردم.
استاندار البرز افزود:بسیاری از مسوولان ملی این استان را محدود به کرج می دانستند و به واسطه دعوت های مکرر از آنها برای حضور در این استان، اشراف کامل پیدا کرده و این چنین مستمر، شاهد توفیقات پی در پی در حوزه های مختلف هستیم.
وی با بیان اینکه باز هم در انتظار حضور رییس جمهوری در البرز هستیم، افزود: پروژه های مهمی در البرز معطل مانده بود و اکنون گره گشایی شده که مهم ترین آنها بهره برداری از پروژه های ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران –شمال و قطار برقی کرج –هشتگرد بود.
شهبازی در ادامه به توسعه زیر ساختی در شهرک های صنعتی استان بویژه شهرک صنعتی اشتهارد اشاره کرد و گفت: همچنین یکی از موضوعاتی که برای اشتهارد در دستور کار داریم، کریدور ارتباطی با پایتخت است که به همین منظور، رایزنی های لازم با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته و با تکمیل آزادراه چرمشهر-آبیک در نظر داریم که راهی به تهران از اشتهارد ایجاد شود.

وی گفت:  ۸۰۰ واحد نیمه کاره در اشتهارد وجود دارد که  سبب دلسردی شده بود، اما با رفع شعاع ۱۲۰ کیلومتری اکنون این امید ایجاد شده و افزایش و ارتقاء زیرساخت ها نیز در دستور کار است.

شهبازی افزود: با تکمیل و فعالیت  این واحدها انتظار می رود که این روند کاهشی نرخ بیکاری که اکنون ۲.۷ درصد است تسریع شود.
وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز به طور حتم می تواند موتور محرکه اقتصاد استان باشد و همچنین نمایشگاه بین المللی استان نیز باید با پیگیری های اتاق بازرگانی راه اندازی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تولیدات واحدهای بزرگ در البرز در سطح فراملی و فرامنطقه ای است افزود: حدود ۴۴ واحد در راستای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در جهت مقابله با کرونا اقدامات بزرگی انجام دادند .

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز تاسف به دلیل شیوع ویروس کرونا و درگذشت جمعی از هموطنانمان، وضعیت این بیماری عالم گیر را در البرز تحت کنترل اعلام کرده و افزود: امیدواریم که این بیماری ریشه کن شود، البته تولیدکنندگان و خیرین در این راستا بسیار حامی بودند و به طور قطع از این پس نیز شبیه رزمایشی طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک به خسارت دیدگان وارد میدان می شوند.

استاندار البرز با بیان اینکه بیماری کرونا نیز در البرز مدیریت شد  گفت:  در این راستا اصناف استان همراهی بسیاری خوبی داشتند که از همکاری و هم افزایی آنها کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.