رامین ربیعی روز یکشنبه در مراسم قدردانی صنعتگران  از عزیزاله شهبازی  استاندار البرز به خاطر پیگیری لغو قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای واحدهای صنعتی افزود: این واحد ظرفیت تولید روزانه ۲ میلیون ماسک را دارد که می تواند بخش زیادی از نیاز کشور را تامین نماید.

وی با بیان اینکه پس از شیوع کرونا صنعتگران به صورت ۲۴ ساعته پای کار بودند گفت: مجاهدت های بخش تولید موجب شد تا امروز از نظر مواد بهداشتی و خوراکی مردم مشکلی نداشته باشیم، این در حالی است که حتی در برخی کشورهای پیشرفته دنیا شاهدیم که با کمبود دستمال کاغذی مواجه شدند.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود به شعاع ۱۲۰ کیلومتری اشاره و عنوان کرد: لغو مصوبه شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد از دغدغه‌های صنعتگران و تولید کنندگان این استان بود که به نتیجه رسید.

وی در پایان از استاندار البرز تقاضا کرد که نشستی تخصصی با امور مالیاتی استان برگزار تا این مساله شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای همیشه شفاف سازی شود.

کاهش هشت درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری در البرز

مرتضی سلامی مدیر کل تامین اجتماعی البرز نیز در این نشست از کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ هشت درصد کاهش داشته است.

۴۱ هزار بیمه شده جدید در سال گذشته به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان افزوده شد که در مجموع سال گذشته به تعداد بیمه شدگان اجباری البرز هفت درصد اضافه شده است.

شعاع ۱۲۰ کیلومتری و معافیت های مالیاتی  یکی از مهم ترین مشکلاتی بود که صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی البرز با آن مواجه شده بودند.

در روزهای ابتدایی سال جاری و به همت تلاش مسوولان استانی و همت دولت تدبیر و امید این مانع از سر راه تولیدکنندگان و صنعتگران البرزی برداشته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.