یوسف مولایی روز یکشنبه شورای اداری استان البرز افزود:خدمات رسانی و محرومیت زدایی از جمله اهداف طرح کرامت سپاه استان البرز است که در اجرای آن با تشکیل بانک اطلاعاتی برای ۱۷ منطقه اقدامات بازسازی و اصلاح ظاهری انجام شده است.

وی ادامه داد: اعتیاد، زنان بدسرپرست و بی سرپرست، تکدی گری ، نزاع و خشونت از جمله آسیب های اجتماعی موجود دراین مناطق است که درصدد آن هستیم با همراهی دستگاه های اجرایی متولی  برای پیشگیری  و کاهش آنها اقدام کنیم.

مولایی گفت: سال گذشته نیز در قالب اجرای طرح کرامت سپاه  طرح محرومیت زدایی  از ۱۰ منطقه  کرج اجرا شد. آبادسازی ، پاکسازی محله ها  از آسیب ها، ایجاد امنیت از دیگر اقداماتی است که در این مناطق آسیب دیده مورد توجه قرار می گیرد.

 همچنین پنج کارگروه برای رسیدگی به امور ۲ دهستان در کرج با زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در دست اقدام قرار گرفته است.

 ساماندهی ظرفیت های پزشکی سپاه و بسیج برای خدمات رسانی در روستاها از جمله طرح های بهداشتی غربالگری از دیگری اقدامات انجام شده در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی مناطق مختلف شهری و روستایی است.

تشکیل قرارگاه کرامت با هدف رسیدگی بیشتر به مناطق محروم استان البرز پیشنهاد فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز دراین نشست بود تا با خودداری از اقدامات جزیره ای و موازکاری هرچه بیشتر به این مناطق خدمات رسانی شود.

دراستان البرز ۶۲ نقطه آسیب پذیر شناسایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.