به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان البرز که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور برگزار شد، افزود: باید خود را نسبت به شرایط دنیا به روز کنیم تا در مواقع بحرانی موفق تر عمل شود.
وی با اشاره به مشارکت مردم در کمک به هموطنان سیل زده، گفت: همراهی مردم با دولت در شرایط بحرانی حاکی از آن بود که در مواقع سخت و بحرانی نیز اتحاد و همبستگی وجود دارد که درسال های اخیر مشکلات بسیاری را با انسجام پشت سرگذاشتیم.
شهبازی گفت: با وجود اینکه نوروز امسال البرز نیز در معرض وقوع سیل قرار گرفت اما تمهیداتی که پیش بینی شده بود مانع از بروز مشکلات شد و از خطر این حادثه طبیعی مصون ماندیم.
وی اضافه کرد: روز گذشته اعزام 20 دستگاه تریلر و کامیون حامل کمک های مردم البرز به استان سیل زده خوزستان بیانگر موج اتحاد و همدلی در البرز برای یاری رسانی به سیل زدگان است که این روند ادامه نیز خواهد داشت.
وی با اشاره به سرعت عمل دستگاه های اجرایی برای اشتغالزایی در استان البرز خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری البرز از 15.6 درصد در پائیز 97 به 13.6 درصد در زمستان این سال کاهش یافت.
استاندارالبرز گفت: اکنون سه هزار و 500 واحد صنعتی در این استان وجود دارد که در زمینه تولید نقش مهمی را ایفاء می کنند که باید از این ظرفیت ها و پتانسیل ها بهره کافی را برد ضمن آنکه در حوزه اجتماعی فعالیت بیشتری با توجه به تراکم این استان صورت گیرد.
همچنین در این نشست معاون عمران و توسعه امورشهری و روستایی وزارت کشور برهمراهی هرچه بیشتر استان ها برای بازسازی مناطق آسیب دیده ازسیل تاکید کرد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.