دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر تا ۳۰ آذرماه به استان ها فرصت داده بود تا آثار علاقه مندان به شرکت در جشنواره ابوذر را به تهران ارسال کنند.

استان ها تا ۲۹ آذرماه به اصحاب رسانه مهلت داده بودند تا آثار خود را به دبیرخانه های استانی ارسال کنند که در البرز ۷۳۴ اثر تا این تاریخ جمع آوری و ارسال شد.

ابراهیم نوروزی فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی نیز تا ۱۰ دی ماه تعیین شده است.

وی به اصحاب رسانه استان البرز تاکید کرد که این تاریخ به هیچ وجه تمدید نمی شود و هرچه سریعتر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نوروزی فر با بیان اینکه تاکنون ۹۰۱ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شده، گفت: آثاری که به دبیرخانه کشوری ارسال شده اند علاوه بر شرکت در مرحله کشوری در مرحله استانی نیز شرکت داده می شوند و پیش بینی می شود که تا پایان مهلت ارسال آثار به بیش از هزار اثر برسد.

وی  با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در سال جاری از لحاظ کیفی رشد خوبی داشته اند، افزود: استقبال از این جشنواره در سال جاری خیلی بهتر شده به طوریکه تعداد جشنواره اولی ها نیز رشد زیادی نسبت به سال گذشته داشته است.

نوروزی فر ادامه داد: افرادی که در حوزه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی آثار داشته اند، از طرف سازمان بسیج رسانه کشوری به صورت ویژه پیگیری می شود تا آثاری که تاثیرگذار بوده به مجلس و ادارات مختلف فرستاده شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این جشنواره شناسایی نخبگان عرصه رسانه و صاحبان قلم است، گفت: در نظر است تا از قلم این افراد برای پیشرفت و رونق تولید استفاده شود ضمن اینکه افرادی که در هیچ دستگاهی استخدام نیستند، از طرف دستگاه های مختلف برای استفاده از قلم و نظر آنان به کارگیری شوند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: آثار منتخبین نیز پس از جشنواره به صورت یک کتابچه منتشر و به دستگاه های مختلف اجرایی فرستاده می شود.

وی همچنین از مسوولین دستگاه های اجرایی خواست تا برای داشتن خروجی بهتر از این جشنواره، این رویداد فرهنگی را مورد حمایت قرار دهند زیرا این جشنواره در محورهای ارزشی برگزار می شود که نتیجه آن به استان برمی گردد.

تقویت و خودباوری اصحاب رسانه، بحث مقاومت، دفاع مقدس، مسایل صنفی، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه های اقدام، اقتصاد ملی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از محورهای اصلی چهارمین جشنواره استانی ابوذر است.

سال ۱۳۹۴ به دبیرخانه نخستین جشنواره ابوذر ۴۷ اثر، سال ۱۳۹۵ به دبیرخانه دومین جشنواره ابوذر ۴۴۷ اثر، سال ۱۳۹۶ به دبیرخانه سومین جشنواره ابوذر البرز ۷۲۹ اثر رسیده و پیش بینی می شود به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی ابوذر بین از یک هزار اثر برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.