ابراهیم نوروزی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره ملی رسانه ای ابوذر در دی ماه برگزار خواهد شد به همین لحاظ سازمان بسیج رسانه کشور به تمام استان ها مهلت داده تا ۳۰ آذرماه آثار شرکت کنندگان در این جشنواره را به دبیرخانه کشوری ارسال کنند.

وی اظهار داشت: پیش از این اعلام شده بود که علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۰ دی ماه فرصت ارسال آثارشان را دارند ولی با توجه به این تصمیم گیری جدید، افرادی که تا ۲۹ آذر ماه آثار خود را ارسال کنند،‌آثارشان توسط داوران کشوری داوری و علاوه در مرحله استانی در مرحله کشوری نیز شرکت داده می شوند.

نوروزی فر ادامه داد:‌افرادی که آثار خود را پس از این تاریخ ارسال کنند آثارشان فقط در مرحله استانی داوری و شرکت داده می شود.

اصحاب رسانه برای شرکت در چهارمین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در تعداد آثار ارسالی برای جشنواره محدودیتی ندارند.

علاقه‌مندان‌ بایستی آثار خود را در بازه زمانی ۳۰ آذر تا ۱۰ دی ماه سال جاری به همراه سند انتشار آن در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، رادیو و یا تلویزیون به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی و نیز آزاد اجتماعی محورهای این جشنواره هستند.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، تیتر، موشن گرافیک و فیلم کوتاه برای جشنواره ارسال کنند.

آثار ارسال شده حتما باید در بازه ۱ آذر ۹۷ الی ۳۰ آذر ۹۸ در یکی از رسانه‌های رسمی منتشر شده باشد.

اصحاب رسانه استان البرز برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت alborzja.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.